2015. okt 08.

Nem csak a 200 millió dollár miatt írt alá James Harden az adidashoz

írta: nagygábor roland
Nem csak a 200 millió dollár miatt írt alá James Harden az adidashoz

Október 1-től James Harden hivatalosan is az adidas játékosa lett. Az All Star játékos egy 13 évre szóló, 200 milliós dolláros szerződést írta alá a csíkos márkához.
Az ESPN-nek adott interjúban Harden azt mondja, nem csak a pénz miatt választotta az adidast:
"Itt beleszólhatok a dolgokba, hallathatom a hangomat. Erős véleményem van mindenről, szeretem elmondani mit gondolok (cipő ügyben is), és el is fogom mondani."
A múlt hónapban többször Nike termékekben mutatkozott Harden, és ezt a sajtó nagyon csípősen szóvá is tette, mostantól viszont a pályán és az utcán is adidast fog viselni. A legutóbbi edzésen Harden egy adidas Crazylight Boost cipőt viselt.
"Ez egy nagyon különleges dolog, hogy van egy márka aki engem akar, és mindent megtesz azért megszerezzen hogy engem. Ez egy kiváló lehetőség nekem és az adidasnak, hogy együtt növekedjünk. Izgatott vagyok a lehetőség miatt, határozottan meg fogom ragadni!"

james-harden-adidas.png
24dc4f4c4bfb9dfe5bbae610f5320176.jpg

Szólj hozzá

kosárcipő kosárlabda cipő kosárlabdacipő Adidas kosárlabda cipő James Harden